Hemma från Stenungsund

Hem ljuva hem! Nemen, kom nästan nyss hem från Izzah, har haft riktigt roligt! Hon & hennes familj har 7 helt underbart söta hundar! Keeshond tror jag det va? Helt underbara! Den minasta är på fyra månader, lilla Hicka, man smälter när man ser hennes ögon hehe :).

Nu ska jag städa lite på mitt rum, sedan hoppa in i duschen, raka benen, tvätta håret osvosv ..
Sen ska jag möta upp älsklingen, så ska vi åka & köpa lite mys, sen hem till honom, mysa & kolla på film.♥

Jaja, men vi hörs senare!


Så ser hennes hundar ut, dock är det inte hennes på bilden :) Men visst är de fina?!


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0