It makes me cry more when I see ur' face, but can't feel ur' touch ..

@ Home! Riktigt skönt att vara hemma nu faktiskt! Har ju spenderat de mesta dagarna/nätterna av mitt lov borta, som ni kanske har märkt ;) Hos Gabbie, älsklingen, Rebecka osv ..
Angående det inlägget förut så va det depp .. Är fortfarande lika depp, men försöker att inte dela med mig av det till er! Vill ju att ni mina älsklingar ska må bra! :D

Tänkte om jag kunde köra igång en liten frågestund? Spelar ingen roll hur många kommentarer! Ni får fråga allt från A-Ö ! Jag lovar att svara ärligt på VARENDA fråga! Så passa på! Om ni frågar vad det är jag ska göra om några dagar, så kommer jag avslöja det! Lovat är lovat!

SÅ FRÅGA PÅ !


Vad du har att säga :)
Postat av: Cassandra

Vad ska du göra om några dagar? (a)

Vad stod det i smset från ditt ex? :)

Vem är din älskling? (:

2011-07-28 @ 00:44:31
Postat av: ----

varför är du sån fjortis ? skäms du inte?

2011-07-28 @ 19:11:03
Postat av: ida :)

Vad har du för sommarjobb?

Hur lång är du?

Vad hade du för betyg när du gick ut?

Vad vill du ska hända i framtiden?

Går du i någon sport? Kan du berätta om hur länge du gått och sånna saker?

Vad har du för kupa?

Vikt?

Bästa/värsta händelsen i ditt liv?

Hur skulle du beskriva dig själv?

2011-07-28 @ 21:53:57

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0