Já ho miluju

Världens bästa dag idag !! Vi åkte in till stan ett tag, där vi mötte upp min älskling, hans bror & vän. (Jag, Gabbie & Emma då alltså.) Sen efter ett tag där inne, åkte vi hemmåt. Då älsklingen följde med hem, så åt vi hos Gabbie sen kilade hem till mig & bara myste .. Sen sa han det underbaraste i hela världen till mig! Men säger inte vad. (än)
Sen lämnade jag honom på bussta, så åkte jag till Emma, där vi tre tjejer satt & snackade ett tag. Sen ner mot Gabbie igen.
Så tog vi en kopp té & åt lite kvällsmat. Just nu ligger vi i sängen & kollar på Ghost Whisprer. (Stavning)

Imorgon är det Onsdag & då ska kanske älsklingen komma & sova hos mig, oså :) Så jag har haft en underbar dag idag!


Já ho miluju♥

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0