Je t'amie!

Jag vet, att ni är nyfikna på vem min älskling är! Men säger inget förrän vi båda känner oss säkra på vad vi verkligen vill. För varken han eller jag vill att detta ska gå åt helvete. Båda vill ha ett säkert & tryggt förhållande, utan massor av folk som sprider rykten & försöker förstöra!
Men det går ialla fall super bra mellan oss! Vi tar det lugnt, & försöker att inte träffas 24/7, för vi vill inte tröttna på en gång! Så det är sakta men säkert ;)

Han har i varje fall, en personlighet som ingen annan! Jag känner mig verkligen speciell i hans närhet! Jag vet om att jag är den ända, & att han tänker kämpa för oss. Jag tänker kämpa mig igenom allt för att få vara med dig!♥


Att se in i dina ögon, att kyssa dina läppar. Att vara i din famn, att känna din närhet.
Att få vara den du älskar, att få vara med dig. Att få se in i dina ögon, att få gå hand i hand med dig.
Oh, jag svär jag älskar dig!

Han håller min hand inför sina vänner, han kysser & håller om mig framför sina vänner.. ♥
Det spelar ingen roll om jag får höra massa rykten, för mig är rykten bara luft. Jag frågar hellre dig, & får reda på sanningen!

Du har mitt hjärta i din hand. Jag älskar dig! ♥


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0