Min chey spetsade min Cola!

Chacha på er bruds & boyz! HAHAH :D

Sorry för lite kass uppdatering, men har vart upptagen. Har ju vart i stan de senaste dagarna, va där igår med & ska förmodligen in dit senare igen!

Va där med Emma igår, & väntade på en viss person, vem säger jag dock inte .. ;) Jag & Emma kickade bara runt inne i stan, köpe cola som hon spetsade med gooodaste vodkan! Haha, alkholist? NEJ DÅ!
Sen kom massa folk & hälsade på oss, ville byta nummer med oss, sa att vi var snygga osv, fast det är ju dock sanningen? ;)
Sov borta inatt oxå, men säger inte mer än så, mohahaha!

Sitter & lyssnar på Nightwish - Amaranth just now, ska försöka få tag på Emma oxå så hon kan haka på mig till stan, så kanske vi ska träffa några bruds & boyz där inne!

Oxå är jag fett glad! Jämnförde min mage & kropp från förra sommarn, & så som jag ser ut nu.
Tänkte ladda upp en fkn bild, men tror nu det går? NEEEEEEEJ OMG JAG FLIPPAR SERIÖST ÖVER !!!!!!!!!

Puss :)

Vad du har att säga :)
Postat av: hannah

Har du gjort slut med din kille? Jag skulle gärna vilja se bild på din kropp, före och efter. :)

2011-07-20 @ 16:00:49

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0