Rätt är inte fel & fel är inte rätt

Äntligen dax för lite uppdatering! Eller va säger ni..? ;) Passar på medans Gabbie våfflar håret & Jasse kollar tv.
Vi åkte inte in till stan idag, utan vi bara låg & slappade på Gabbies säng, tills hon skulle träffa några av hennes vänner. Så gick jag hem, städade lite & sov i ca 40 min.
Sen ringde Gabbie mig, så gick vi ut & pratade/solade i solen. Lite damp hade vi oxå, men det är inget ovanligt med oss!

Måste bara få säga att jag är så himla kär! Du är underbar & jag älskar dig. Du vet vem du är!♥

Här kommer några bilder från idag!





Min gullunge!








Nu ska vi fixa lite kvällsmat tror jag! Kram♥

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0