Sliten chey efter fet dag i stan .

Har ju inte bloggat nått idag, så passar på nu.

Idag jobbade jag från 08:00-14:30, vi typ städade hela dagen .. Va verkligen helt f*cked up när jag skulle där ifrån. När jag kom hem så ringde Gabbie mig & så stack vi till henne & fixade iordning oss, sen åkte vi in till stan. Där jag träffade söten & ******'s vänner. Sjukt mysigt!
Sen kom Ange in till stan, så åkte vi hem tillsammans. Så var vi med varann hos henne ett tag & kollade tv.
Jag smakade på hennes "El-cigarett", usch? Smakade jättekonstig! (För er som inte vet så är det en "cigarett" man laddar, å röker precis som vanliga, bara att man inte får i dig nikotin.)

Sen stack jag hem & här sitter jag. Sjukt trött, med längtan efter bara 1 person ..♥
Imorgon blirre jobbjobb, sen Göteborg.

Nu ska jag tvätta bort sminket osv, puss!


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0