Sms mitt i natten är det värsta som finns!!!

God morgon på er! Har sovit kasst inatt eftersom när jag precis somnat, fick jag sms av mitt ex! Fatta sur.nu eller vad?! Sen somnade jag inte på 2 timmar!

Gabbie sitter iaf & snackar med sin pojkvän & jag bloggar. Igår gav jag min bebis hans present & han blev glaad sån tur va! Det var ett halsband med ett stort kors, av stål eller silver .. Kommer inte riktigt ihåg hahaha!

Det börjar närma sig en speciell dag oxå, men avslöjar inget än! ;)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, kanske bara slappa? Om det inte blir stan idag igen, haha .. :)

Hörs mer sen, puss!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0