Underbar dag :)

Kom hem från Ronia för ca en halvtimme sen. Vi har haft en jättehärlig dag tillsammns! Först åkte vi till Lökeberg & badade, sedan hem. Så skildes vi åt i ett tag, sedan gick jag till henne igen så åkte vi & handlade på Maxi där vi köpte potatisgratäng & BBQ kotlett. Så åkte vi hem, lagade & åt, sedan kollade vi på Ace Ventura, djurdetektiv.
Härligt! ♥

Så nu har jag nyss städat mitt rum, väntar på att älsklingen ska komma & möta mig, så ska vi hem till honom.
Imorgon ska jag träffa Frida & vi ska förmodligen åka ut till Tjörn för att checka in min nya skola, så jag vet vart den ligger osv. Det blir la en härlig dag imorgon igen ;)








Mörkbrunt hår!

Gamla bilder! Kommer mer imorgon ;)

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0