30 Juni & jag är ....

ÖVERLYCKLIG! Jag kom in på Tjörnsgymnasieskola UCT! Jag ska gå Barn & Fritid :) Så länge som jag väntat & jag kom in, wiiih! :D


Vaknade precis med Izzah för ett tag sen, hon sov ju här inatt :). Igår var jag, Izzah & älsko vid Ingetorp & badade. Så jäkla skönt i vattnet! Sen åkte vi hem igen, köpte masssssa godis på Maxi & åkte hem, bytte om & gick till min bebis & kollade på The Grudge. Skitäcklig, men bra! Måste se 3an & 2an.

Åhhh, va glad jag är! Morfar sa att jag kanske behövde lägga ner ridningen ifall jag ska gå där ute .. Men nej!
Jag byter bara grupp till på helgerna, så kan jag fortsätta med ridningen ;).

Snart ska vi dra oss upp & fixa oss lite, sedan åka till Ytterby för att lämna Izzah till hennes pojkvän. Haha:D

Jaja, hörs mer sen. Nu blir det att dunka musik & vara glaaaada ;D!!!!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0