9B en klass i världsklass!

Nu har hela 9B splittras, & det känns förfärligt..! Men det var en mycket mycket lyckad kväll!
Började i aulan med sång & prat. Lärarna sjöng, & lärarbandet sjöng.
Sen så sjöng jag min solodel, & det gick förvånantsvärt bra. Var bara så nervös så mina ben skakade :(

& Så åkte vi till Marstrand, åt tre rätters. Först va det räkcocktail, sen kycklingfilé med ungspotatis & pepparsås, till efterrätt chokladkaka med grädde & jordgubbar.
Sen började diskot en våning nedanför & DAMN va alla dansade! Vi var uppe på borden & bänkarna, helt sjukt!
Kul som bara den, MEN VARRRRRRRRMT!

Sen slutade kvällen vid halv tolv, & vi gick till färjan. Sen va det dags att säga hejdå, & gissa om jag grät?
JA! Det var så många som grät, känns sjukt att lämna sin älskade klass.. ♥

Luciatåget 2010 ..

Spexfoto med klassen..

Ännu ett ..

Bild från igår när vi va hos vår lärare Henry.

JAG KOMMER BÖRJA GRÅTA IGEN! ÄLSKAR ER♥
Foton kommer senare. (Från balen) 
Puss!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0