Bilder i massor!


En bild på mig, Lisa & Linnea i Stockholm. Fin va? HAHA.

Sängen♥

Världens godaste frukost!

Lite av hotellrummet & Emma ^^.

Toaletten !

Det jag köpte :)
Magtröja Cubus: 59:-
Trosor Cubus: 19:-
Bh Cubus: 49:-
Shorts Bikbok: 99:-
REA :D

En osocial bild på mig & Sean Banan, som jag träffade på utanför Åhléns i Sthlm.

Det va bilderna från STHLM!


Jag på Liseberg med älsklingen.

Lite suddig bild på mig & älslingen inne i spegelhuset xD

HAHA! ♥

Yees ..

Jag & älsklingen när vi skulle kolla Sammys äventyr .. Fina! (a)


xD


Kolla mina händer! :(

Maat



Bilder från Liseberg med älsklingen :)

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0