blogglusten fick egna ben & sprang iväg :/

Förlåt för jag har så himla kass uppdatering .. Men jag vet inte vart min blogglust har tagit vägen.
Jag tycker inte det är kul att blogga utan bilder. & Min webbcam är så dålig. Alla mina prylar är ju sönder!
Jag älskar verkligen att blogga men just nu, så känns det bara meningslöst.
Men jag kommer inte lägga ner min blogg ialla fall! & Statistiken på bloggen har verkligen vart jättedålig nu de seanste dagarna, där med en till anledning att jag tappar lusten att blogga. Varför skriva när typ ingen läser?
Det är jag som driver bloggen, jag vet. Men utan er läsare är det ingen idé att dela med sig av sitt liv/vardag ..
Så vi gör såhär, jag sätter ut en röstning på om jag ska sluta blogga eller inte!
Mest nej - slutar blogga, Mest ja - fortsätter blogga!
Rösta genom att kommentera, jag stannar röstningen på Fredag.

Är i varje fall hemma hos älsklingen & vi ska snart bada tillsammans, mysa & kolla film.
Lördagsgodiset är Coca-cola & mjölkchoklad.


Vad du har att säga :)
Postat av: Anonym

JAAAAA!!

2011-06-25 @ 23:48:43

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0