Dålig update

Sorry för jag inte har bloggat något sen igår. Var inne i stan med Lotta & Linus. Vi gjorde inte så mycket, mest bara gick runt.
Sen när vi kom till Kungälv så drog vi till Donken snabbt, & så. Sen hem, där Linus höll på att ringa heta linjen hela tiden, euw! Så jag & Linus somnade runt fem imorse, medans Lotta låg & kollade på Beck, med högtalaren precis vid mitt huvud, haha :P
Ska nog snart sticka hem, känner mig sliten osv!
Bild från 2010 :P
Vi e ju snygga ..
HAHA!
Grillkvällen vid älven .. (Datumet är fel)
Här kommer lite gamla bilder från förra året :P
Dubbelhaka hahahha xD
lotta
FINT
men hahaha xD
Ingetorp
Natalie ♥ Charlotta

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0