Glassigt med klass 9B Thorildskolan

Kom hem efter en lång dag! :) Först tömde vi våra skåp i skolan, & det kändes hemskt, har ju haft det i tre år!
Sen åkte vi hem till Henry (vår lärare) som bjöd på glass & dricka! Jättesnäll lärare! '
& Så mötte jag upp Sofie på busstationen så gick vi till Doken, käkade & pratade.
Sen efter ännu en busstur så åkte hon hem, & jag gick & köpte tre saker så jag kan fresha upp min inför balen imorgon!

Så nu ska jag in i duschen. Raka benen + armarna & de, ansiktsmask, hårinpackning, body lotion & så :)



Bodylotion/bus , Maxi 57,98 ;-
Depend nagelstickers, Maxi 20;-
Depend nagellack Maxi, 22,50;-

Puss!

Vad du har att säga :)
Postat av: Louise Anna Börjesson

SV: Länka mig så länkar ja dig när du kommenterar att du har gjort :)

2011-06-13 @ 17:38:38
URL: http://louiseeb.blogg.se/

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0