Hemma från sommarstart now

Helliu! :) Kom hem från sommarstart nyss. Newkid, Ison & Fille, Medina, Borshan & några mer uppträdde! Det va rätt nice, alla fick typ damp när Medina kom hahah! Jag & Kimbie stod & shakade boooomb, höhö!

Sen inne på discot, asso det sög ju mer än mest.. Typ p12 & f12? Några äldre som typ Patrik, Oskar, Kaisa, Emma & dom + oss va det.. Kändes lite fail, men sen kom vi igång & dansade!
Egentligen håller det på till halv två, men orkade inte va kvar.
Jag & Kimbi gick i kilklackar & DET GJORDE JÄVLIGT ONT EFTER ETT TAG!

Vi red på den mekaniska tjuren oxå, 4 gånger red jag, hahahahaha xD!! AS KUL!

Sen blev vi fotade för Kungälvsposten, så håll utkik ni i Kungälv!

Nu ska vi nana, pöss.

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0