Im runin' up & down

Fick tvättstugan idag ändå, rätt nice. Så nu är alla 1000 plagg tvättade :).
Sitter här framför datorn med min beloved Coca-cola.♥ Vill inte att den ska ta slut!!
Ska förmodligen träffa Angelica strax. Hoppas jag får åka med en av dom nya bussarna!! Fick inte det förut :(

(10 min senare) Nu är jag iaf klar med tvätten, sitter & snackar med Angelica & ställde nyss en fråga så får man inte ngt svar, tjohops va kul :D
Får se om det blir k-älv eller inte.


Vad du har att säga :)
Postat av: Louise Anna Börjesson

sv: Tack desamma!

Jag tycker faktiskt det är rätt gött. När jag jobbar ska jag ju inte göra något annat än jobba endå så, det är faktiskt helt okej! :)

2011-06-21 @ 20:23:19
URL: http://louiseeb.blogg.se/

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0