Jag kan inte låta bli att ..

blogga! Mår mycket bättre nu, hade lite jobbigt med älsklingen imorse, men nu är det löst igen.
Gick hem till honom runt halv elva imorse, efter jag bloggat. Vi kollade lite tv, sen gick vi till hans rum, där jag somnade i hans säng? Sov först till två, sen somnade om till fyra?

Efter jag vaknat & fixat mig åkte vi ner & handlade lite, blev två color oxå! Im so in love.
Vet inte hur länge jag har knarkat coca-cola nu ..

Ska snart träffa Lotta ialla fall, puss på er!


Igår..

Med jasse ..

Idag!

Btw, hittade Dessies låt på Spotify. Hennes låt finns men inte Kissies?
Kan ju säga att Dessies låt tycker jag inte va bättre än Kissies! :O

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0