Jag lovar!

Nu ska jag bannemej ta mig i kragen & bättra mitt bloggande! Efter denna veckan ska jag blogga som vanligt igen! Varför jag väljer att börja nästa vecka är för att imorgon ska jag & älsklingen städa hela hans lägenhet (storstädning) sen kommer Issa till mig, på Onsdag ska vi iväg & köpa kläder osv.
Men jag kanske börjar med bloggningen efter Onsdag? ;)

Puss på er mina läsare, I love you!


Är hos älsklingen just nu, & myser. Har haft en väldigt jobbig dag som har bestått mest av tårar. Men det va inget bråk med älsklingen eller så, det va ett annat problem.
Men vill inte säga det här i bloggen, för vill inte att folk ska få problem!

Jaja, nu ska vi ta & sova. Städning imon!


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0