Kärlek

Kärlek.

Kärlek för mig är något underbart, en underbar känsla. Men inte alltid så posetiv..
Kärlek kan såra någon så enormt mycket.
Men när man väl hittat den rätta så känns det bra.

Jag delar min kärlek med min älskade pojkvän, Oskar♥



Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 - Mitt favorit ställe
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4 - Detta gör mig glad
Dag 5 - Kärlek
Dag 6 - Mina drömmar
Dag 7 - Detta vill jag göra innan jag dör
Dag 8 – Typ av killar jag faller för.
Dag 9 - Bilder som får mig att må bra
Dag 10 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 11 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 12 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 13 – Mitt favorit minne
Dag 14 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 15 – Mitt drömbröllop.
Dag 16 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 17 - Någon jag tycker är snygg
Dag 18 – Innehållet i min väska.
Dag 19 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21– En låt som får mig att gråta.
Dag 22 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 23 - Min pojkvänn
Dag 24 - En bild på mig idag - och vad jag hade på mig


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0