Skriver av mig.

Skulle göra vad som helst för att få hålla din hand igen. Skulle göra vad som helst för att se dig skratta & le.
Skulle göra allt för att få ha dig hos mig. Jag saknar dig något så sjukt.
Behövde verkligen de hända? Jag vill ha tillbaka min ängel, jag ville aldrig att du skulle lämna mig.
Jag älskade & älskar dig över hela mitt hjärta ..
Va du tvungen att försvinna? Jag vill kunna hålla din hand igen. Du kommer alltid förbli min ängel.
Tack för du var där .. Att förlora dig, va det värsta som hänt mig.

Snälla, snälla .. Kom tillbaka.

Jag älskar dig ..


Men det är min tur, att få ta mitt liv ..

Vem skulle sakna mig om jag försvann? Vem skulle bry sig? Vem bryr sig egentligen i överhuvud taget.
Rälsen kan ta ett liv på en sekund, den sekunden väntar ..
Om ni verkligen finns där .. Visa det


Vad du har att säga :)
Postat av: Anonym

det finns många som bryr sig, gör inget dumt!

2011-06-05 @ 11:37:18

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0