Söt läsare! :)



Snacka om att man blir glad när man ser en sån lojal, söt & snäll läsare! :)
Kolla gärna in hennes blogg här.
Tack så mycket! ♥

Har ialla fall haft en bra skoldag :) Älsklingen sov hos mig inatt & det va mysigt. Sen va det skola & började med idrott där jag fick mitt slut betyg & det blev G. (Fick G i bild med) Ganska nöjd, eftersom jag inte hade nått betyg från början alls..
Sen skulle jag till bamba & äta, men det var anordnat på FB att det skulle vara vattenkrig i skolan idag, så Anton & Ermin kastade vatten på mig, haha :(!

Sen va det Matte, jag & Annie satt ute & cpade sönder, & drog till Maxi.
Sen Engelska där vi fick våra nationella prov resultat, jag fick VG. & så fick vi slut betyg där med & jag går ut med ett VG i engelskan :).
& Så byggde jag, Annie & Dustin ett torn av böcker, samt Oscar & några i klassen klädde in klassrummet i papper.. DAMP.

Men va ganska kul! Så nu sitter jag här & tänker på vad jag ska göra..



Osminkad bild från igår ..


Vad du har att säga :)
Postat av: Borderline & Jag

Sv; Naaaw vad sööt du är

2011-06-08 @ 16:09:54
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0