Uppskattar en speciell kille!

Såg at jag fått en kommentar av en kille/tjej, vet tyvärr inte vem, men tack så himla mycket!♥

Jag har haft lite svårt nu på sistone, men det bättrar sig.


Jag & Gabbie vaknade runt halv ett & drog oss ut i solen. Just är vi hunvakt till lilla Tella som är så söt! En finsk lapphund tror jag hon är. Jag har precis färgat Gabbies hår, & nu ska vi äta chokladpaj.
Sen väntar jag på samtal från Frida & älsklingen.

Vill oxå tipsa er om en blogg & en kille som är hel grym! Han har sin egen personlighet & är den han är!
Klicka bara på bilden.
(om du inte vill att jag ska ha kvar bilden, säg till! :) )


Jag beundrar & uppskattar dig!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0