Vänt på dygnet

Som ni kanske har märkt har min uppdatering slutat fungera lika bra som förr? Det är antagligen för jag vänt på dygnet, sover till typ tre på dagen & lägger mig vid fyra på morgonen. Måste bli ändring på det!

Har iaf vart på möte idag, & där sades inte så mycket. Imorgon har jag satt upp en tid i tvättstugan, för jag har så mycket kläder som behöver tvättas! HELT SJUKT! Sen blir det att åka & shoppa med morfar snart med.
Behöver ju lite nya kläder :).

Någon gång nu, efter den 23 när cashflowet flowar in, så ska jag & Jasse ha en riktig "girls-night".
Färga ögonbrynen, ansiktsmask, fixa naglarna, bus osvosv..

Behöver verkligen en ny läppiercing som jag köper när jag fått mina pengar! Ska nog ha ring igen, fast en som sitter lite tightare. Tycker det är såååååå snyggt med ring!


Hade ju så innan, men den ringen va så stor, & nu är den borta :(


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0