Baby jag vet ändå vad som händer.

Förlåt för min dåliga uppdatering men har vart hemma eller haft tid! Sov hos min pojke inatt igen, lika underbart. Han stekte pannkakor till oss halv ett inatt & så gjorde han ett grymt fint armband till mig! ♥
Ska ju egentligen praktisera idag, men är sjuukt trött! Somnade inte förrän 3-4 inatt? Usch, har inte ringt dom än, måste ju göra det oxå.

Sen ska jag till stan & möta upp en person & hämta en sak. & Träffa min pojke en snabbis. Sen ska jag hem & packa, sedan åka till Amanda ute på Tjörn, så ska jag sova där inatt så ska vi glida till traktorträffen här i Kungälv som är imon. Så sover Lukas med oss oxå, så det blir la bra hoppas jag.

Tänkte visa upp en bild på armbandet, men det funkar ju inte .. !

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0