Det är över nu.

Allting med dig är över nu & för gott.


Kom hem från skolan för en timme sen, ska snart sätta mig på bussen mot Göteborg för att träffa "P" igen :)
Egentligen har jag ingen ork till det någonstans, har deppat ihop totalt. Men det är bättre att jag åker iväg än att sitta hemma & deppa ihop ännu mer!

Idag har det inte hänt så mycket, skola oså. Hade matte första lektionen, inte kul.. Sen på lunchen hade jag & ngra underbara brudar från klassen, riktigt flipp.. Satt & spelade in när jag åt & blev matad.. HAHA omogna på höögsta nivå :)

Imon är det skola igen, sen stan å träffa Filip. Men ska nog försöööka dra mig nu, hahha försööka .. ;)


That's wrong.

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0