Empati Natalie

När jag var liten va jag nog världens töntigaste djurälskare. Jag råkade cykla över en snigel & började gråta. HAHA empati, gulligt.

Har nyss kommit hem ifrån "P", va med när han körde bil, så åt jag hos honom + vi kollade film & myste. ♥
Är sjukt trött, men måste dricka något, mhm O'boy right away!

Imorgon blir det iaf skola, sen efter skolan åker jag med Amanda hem till henne så ska vi väl chillaxa & så! Skulle egentligen till stan & träffa Filip ju, men fick lite problem här hemma så fick inte det längre.

Här är några bilder från skoldagen ..




Min, Emmas & Rebeccas frukost, mm!

Emma, Ella & jaaag!

Inte alls suddig ..

Yees ..

Jag & Rebecca tänkte sova lite, men gick lite längre... öhöhöh.

Nu ska jag fixa min O'boy & sedan sussa kudden! I helgen är det Epa/A-traktor träff här i Kungälv, ser man några roliga? Ska iaf kröka & träffa gött folk!


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0