Härligt med kort dag!

Slutade halv tolv idag, riktigt skönt! Vi hade ju redovisning, & det gick faktiskt tvärbra, till skillnad från vad vi tänkt oss. Ingen hade ju tränat + att vi fick göra om allt igår. Men det blev superbra, så vi fick tja, vg/mvg på redovisningen? Tummen upp!
Sen slutade vi halv tolv, så åt vi lite, sen väntade vi på bussen hem. Har suttit & knarkat Danza Kuduro hela vägen från Stenungsund, godis för öronen! Sen kom bussen, så åkte jag hem. Har städat lite & så.
Om en timme blir det stallet, sedan kommer Gabbie till mig vid 7♥ Så sover hon hos mig eller jag hos henne. Vi måste ju upp tidigt imon, eftersom vi ska vara vid modellstudion i Majorna klockan 12:00 imon!
Så ska vi möta upp Felicia som ska följa med på castingen & vara med på någon/några bilder!
Resten av planerna vet ni ju redan :)

Sen när man kommer hem, ligger ett kuvert på bordet, som är till mig, från min underbara gudmor Eva, min fina syster Olivia, hennes söta lillebror & Evas Johan! Tack så jättemycket!♥ Det va ett presentkort på kicks, 200:-.


Och några bilder ifrån skolan..

Denna stilen kör vi på, när vi håller på med Powerpoint. SNE!

Chillar gärnet i mina mjukiskläder, innan vaktmästaren kommer & skäller på mig :)

Lite skumpa på lektionen! Haha, nej. Men vi fick cider! :)

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0