Helt kaoz natt!

Va ju i stan igår, vi träffade Putte, Filip, Angeliqa, Felicia, Olliver, & flera till! Det började med att vi mötte upp Putte så drog vi till Bk & käkade. Sen tog vi en cigg, så skulle dom åka igen. Vi åkte med dom till Partille, så shoppade jag & Gabbie i Allum, sen åkte vi till centralen igen, där vi mötte upp Filip en snabbis, träffade Assem en snabbis oxå, fanns inte speciellt mycket att säga. Men det va trevligt att se att han mår bra iaf. Så va vi tvugna att åka tillbaka till Kungälv för att fixa lite stuff, sen kickade vi in till stan igen. Där vi skulle med tåget till Kungsbacka för att träffa Felicia ett tag, vi satt & snackade om allt från himmel till Jord. Innan vi åkte så träffade vi på Lukas & hans vänner, rätt kul hahah!

Efter Kungsbacka, träffade vi på Lukas, Nikola & hans vän igen, så åkte vi med Nikola & hans kompis till Gråbo, så va vi där ett tag. Sen kom bussen som gick till centralen, så åkte vi hem efter det.. Helt kaoz natt alltså, har nog aldrig vart så trött, hahaha ..

Idag är det iaf Lördag, & jag & min babe Emma kanske ska kicka till stan, så ska vi kröka & träffa gott folk !


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0