Hemma igen!

Wie, min dator gav mig tillstånd till att blogga, haha! Nemen, kom nästan nyss in i mitt rum, kom ifrån stan/älsklingen.
Jag & Gabbie fixade oss, o kickade in till stan. Där jag mötte Putte, Angeliqa, Felicia, Pauline & sist men inte minst, älsklingen :) Så när Gabbie åkte hem, åkte jag & bebisen hem til honom. Där vi kollade på tv & myste, & pratade lite med hans mamma :). Sen efter ett bra tag, var det dags att åka hem :( Ville egentligen sova kvar, men har ju skola imorgon, så (N)!
Köpte nya lösögonfransar på Kicks oxå, äntligen.
Nu ska jag nog städa lite på mitt rum, & äta lite. SENT jag vet, men kan knappt sova när mitt rum är ostädat. Men innan det, ska jag byta om & ta på mig älsklingens gooa' tröja! ♥


En bild från igår, när vi skulle ut & äta!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0