@ Home!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång helg & en lång dag! Känns skönt att bara sitta ner & ta det lugnt.
Ska snart hoppa in i duschen, tvätta håret, raka mig + skrubb & lite sådant, känner verkligen att jag behöver det, är rätt sliten efter helgen.
Men aah som ni såg så har jag sidecut nu, min flicka Gabriella fixade det åt mig, blev sjukt nöjd!
Imorgon har vi skolfoto också, (sent?!) ganska roligt faktiskt! Har oxå köpt nya lösögonfransar, så det blir nog toppen. Ska bara försöka hitta något bra att ha på mig imon?

Har iaf städat mitt rum & toaletten idag, duktig tjej + bytt sängkläder. :)
Nemen nu ska jag nog bege mig in till duschen men innan några blandade bilder !



Så såg jag ut på tjejmiddagen! :)

Fina flickor!

Lite random sådär! (Jag & Adambruuush)

Så såg håret ut innan.. & Nu:

Igga ansiktet ..

Nu blir det duschen, sen lite fiix sedan bedtime! Kommer inte hinna blogga innan skolan imon, Gabbie kommer till mig vid tio i sju så tar vi bussen. Ska se om jag kan blogga i skolan! Puss♥

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0