Hos min babe i Kungsbacka

FAN vilken dålig uppdatering jag har ..! Men min dator har ju virus eller något sånt.
Va ialla fall ledig igår (Fre) så i Tors åkte jag till stan träffade Felicia ett tag, vi åt & pratade massa. Sen åkte jag hem till min pojkvän & sov där. Så va jag med älsklingen sålänge jag kunde idag, innan han åkte iväg till Halmstad, han kommer inte hem förrän på Söndag :(♥ Men jag klarar mig nog har lite planer nu i helgen!
Just nu är jag hos Felicia i Kungsbacka, vi har nyligen kommit hem från en fest, vi lyssnar på musik & tjaffsar, ska sova här inatt & imon. Då hon ska ha tjejmiddag, så ska jag hjälpa till att fixa inför den, samt sova hos henne igen som jag skrev, så mina planer för helgen är FELICIAAAAA<3.
Jaja, nu ska jag kila pusseeeeeN

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0