Ingen blogglust at all.

Förlåt för jag har så dålig uppdatering, men datorn cpar & jag är hemma runt halv fem varje dag nu. Vi slutar tre i skolan, & det tar sin tid att åka hem.
Igår var jag ialla fall i stan & träffade goa människor! Felicia & Angeliqa, som jag var med hela tiden. Sen käkade vi på Donken & då kom, min bejb Silvano, Adam, Kimberly & några till! Sen så var det inte mycket mer med det, så åkte jag hem & träffade Frida så tog vi en promenad i regnet. Behövde verkligen någon att prata med, för mår inte speciellt bra just nu. Känns som allt bara stupar för mig.

Är inte i skolan idag, pga ingen ork eller lust. Går igenom en rätt så jobbig sak just nu.

Men till helgen blirre iaf partyparty med Amandisch! ♥ Så det är ju en sak att se fram emot ialla fall.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen bara ta det lungt. Måste prata med en speciell person oxå kom jag på, så ska snacka med honom med.

Aja, bloggar när jag har mer lust ..

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0