Keep on dancing til the world ends !

God morgon på er! Ligger här i sängen & softar, lyssnar på musik & babblar med Felicia.
Vi somnade runt 3 igår å vaknar vid tjugo i tio? KAOZ.. Vi ska väl försöka dra oss uppåt & börja fixa iordning lite snart skulle jag tro.
HAHAHHA igår på vägen hem med Felicia ..
Vi går ifrån festen, lite vingligt sisådär, så skriker jag: Det kommer en bil! Så kutar vi in till kanten på vägen, och Felicia går rakt in i buskarna x) Sen ser vi att det är polisen .. Så stannar dom oss & frågar vart vi vart & vart vi ska.
FET tur att vi inte blev tagna !

Jaja, nu ska jag draaaaa upp Felicia ur sängen, mohaha. PUSSEN

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0