Mår som jag förtjänar .. / VILD NATT

Nu är jag hemma, sitter i mitt kära rum & dör lite. Nemen yes. Har haft en sjukt underbar kväll/natt!
Började med att jag & Emma drog på krök i Partille, sedan åkte vi till Kungälv där det va en liten traktorträff, massa härligt folk där! Tog en massa bilder, med olika kameror. Är väl med på 100000 bilder? Nej men, nästan.
Aja, det va iaf sjukt underbart! Så va vi nere i Kungälv ett BRA tag, sen åkte jag & bebisen hem till honom i Partille, så sov jag hos honom..♥
Sjukt underbar Lördag kväll/natt!
Idag är man dock lite bakis .. Ont i huvudet, men det ordnar huvudvärks tabletten jag nyss tog, hoppas jag?
Har iaf ätit BÄSTA bakis maten = PIZZA <3. Så nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen, städa lite, duscha & fixa mig själv lite, tycker jag förtjänar det efter denna helgen! Sen ska jag träffa Emma en snabbis oxå, så ska vi ta en cigg & så. Imorgon är det skola & jag läängtar! Jag längtar efter mina underbara klasskompisar :) !

Jag & "Bebisen" hade det svårt ett litet tag, allt gick för fort. Men igår fick vi pratat & ska ta det långsammare & se vart det leder! Vi båda tycker ialla fall om varann, & han har en sån fin personlighet & han lyckas alltid säga de rätta orden. Så nu har vi löst det mellan oss! :) Det va det jag var deppig över om det har kommit något deppinlägg.

Imorgon ska jag nog träffa Filip i stan, sen så bara hem & sovaaa!
Jaja, ska sätta igång med städandet & allt det där. Måste bara säga att jag är på SJUKT bra humör idag! INGET kan förstöra mitt humör! :)

Min fina flicka Emma!

Ignorera ansiktet, HAH!


Putte & Olliver! Goa gubbar :)

Suddig bild, Olliver & Emma!


nykterister

Snygg va? Nysminkad o allt :)

Loa & Dunkken haha sötungar!

Hörs mer sen !

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0