Orkar inte med denna dagen mer!

Har nästan nyss kommit hem ifrån bebisen! Va ju med Rebecka förut, så mötte vi upp mitt hjärta på Centralen. Så gick vi till stan, där vi träffade på Emil & Daniel! Va ett tag sen man träffade Daniel, men inte Emil! Jaja, så drog vi till "gräset" o satt där ett tag. Sedan åkte Rebecka hem & jag följde med min bebis hem. Så myste vi & kollade på film! Otroligt mysigt ..♥

Men sen, när man sätter fötterna innanför dörren? Då får man massa roliga sms utav en person, som påstår att jag snackat massa skit & sånt. Visst jag gjorde det när vi bråkade? Men inte nu på senaste?
Men vill du tro på rykten, så fine. Det är ditt val & tro på vad du vill. Men jag vet iaf vad jag har sagt & inte sagt!

Och sen du btw, du är verkligen falsk. Rakt igenom!

Så nu får man sitta i sitt kalla rum & må skit & bara vilja deppa ihop sig, efter som folk vägrar lyssna & höra på de ord som kommer ifrån personen "ryktet" angår/kommer ifrån!

Aja, ska iaf bädda ner mig i min säng med ett glas apelsinjuice, ända kvällens höjdpunkt? Förutom älsklingen, då vill säga..

Natti .

Vad du har att säga :)
Postat av: Pauline Lundblad

Tack så mycket! :)

mitt nummer är 0768028679 <3 bara att höra av dig !

2011-09-02 @ 00:13:42
URL: http://paulinelundblads.blogg.se/

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0