Skärpning!

Har inte haft internet på två dagar nu, pga att jag har skitit i att hjälpa till hemma & bråkat med mamma, har sjukt dåligt samvete över det :( Men nu är det löst igen.
Idag är jag iaf hemma från praktiken, för jag är sjuk igen. Stör mig något så grymt på det! Lixom första dagen man ska ha praktik så blir jag sjuk? Skulle egentligen jobbat från 9:00-15:30 idag, men det blev ju inte av. Får se om det blir av imorgon!

Lite om gårdagen:

Igår va jag inne i stan & träffade min bästavän Putte♥ - Tack för att du finns för mig! Jaja, sen sov Gabbie hos mig inatt. Vi vaknade runt tio så skyndade hon sig ner till skolan. Sen kommer hon till mig igen, så ska vi kicka till stan vid 4tiden. Ska träffa Nany, Putte, Pauline och kanske Emil. Måste åka till Partille oxå för att hämta en sak jag glömt där!
Men iaf, vi hade det riktigt trevligt igår.

Idag har jag bara duschat, sovit & hängt upp tvätten. Gabbie slutar runt halv två tror jag, så kommer hon till mig.
Ja, sen till helgen blir det förmodligen fest med Amandish, eller någon annan!

Men iaf! Nu tänker jag ta tag i mitt liv ordentligt! INGA KILLAR, satsa på skolan, vännerna & framtiden. Börja hjälpa till hemma, & göra det jag vill! Tänker lyssna till mitt hjärta, & min vilja!


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0