Sönderflippad & söndergråten.

Sorry för att det sista inlägget blev sådant "emo"inlägg! Men var bara inte på humör, för orkaaar inte med mer bråk, tjaffs & skit angående det ena & det andra! Jag vet iaf, att jag har mina underbara vänner som står vid min sida, nu när jag verkligen behöver dom. Går igenom en svår tid med mycket att läka & mycket smärta efter att ha räddat våra liv. Men vart är du när jag behöver dig som mest? Du sa att jag alltid kunde komma till dig när jag behöver dig, varför dra upp sånt här nudå? När jag verkligen behöver dig.
Menar inget illa det vet du, vill bara att du ska se detta & förstå hur mycket jag faktiskt behöver dig!
Klarar mig inte utan dig!

Nu ska jag ialla fall blanda det jävla glaset med juice, haha! Imon är det redovisning som gäller! Sen antingen stan, träffa älsklingen eller bara vara hemma & slappa med någon av mina goa' brudar.

God natt :)

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0