tidsfödriv medans håret fixas

Är du i ett förhållande? Ja!

Har du kysst någon idag? Ja

När går gränsen vid otrohet? Kyssar.

Är du romantisk? När jag väl vill

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Ingen är perfekt,

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Svartsjuk, känslig, omtänksam, snäll

Vad är viktigt i ett förhållande? Att man litar på varann & att man trivs med varann.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja

Har du lekt med någons känslor? Ja :(
Hur många har du varit ihop med?
1 seriös, 7 oseriösa

Länge höll ditt längsta förhållande? 2 år & 2 månader

Hur länge var ditt kortaste? Vill inte ens snacka om det, men två dagar, räknas det ens ?

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande

Är du en bra pojk/flickvän? Jag vet inte vad min pojkvän tycker, men förmodligen bra :)

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Min pojkvän <3

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma va 27 & pappa va väl 30

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Jämnt tror jag faktiskt.

Hatar du ditt ex? Nej

Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja

Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Nej

När du vill ha någon, vad gör du? Är den jag är & pratar med personen.

Bästa raggningsrepliken? Håller inte på med sånt, men det ä la snygga byxor får man se insidan?

Hur skulle den perfekta dejten se ut? Middag & mys.

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Självklart min pojkvän!

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Jag vet faktiskt inte.

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Ja, för jag vill tillbringa mitt liv med den person jag älskar mest.

Vill du ha barn? Ja

Blir du lätt kär? Ganska

Vad faller du för? Personer som är glada, snälla & kärleksfulla :)

Vad är det mest avtändande du vet? Killar som bara går efter utseendet,

Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Sådär, bara man har känslor för varann!

Har du fått ditt hjärta krossat? Ja.

Hur raggar du? Jag raggar inte.

Har du en “utseendetyp” hos killar? Nja, jag går inte efter utseendet ! Men jag tittar på ögonen, gångstilen, armarna, håret & ansiktet :)

Vem var din första kärlek? Oskar

Vad tycker du om att ligga på första dejten? Nej, inte okej enligt mig.

Vad tycker du om one night stands? Usch .

Är kärlek allt i livet? Nej, men en stor del av de!


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0